środa, 10 sierpnia 2011

Trochę humoru nigdy nie zaszkodzi

Barman ochrzania kelnera.
 - Kiedy wreszcie przestaniesz wyrzucać pijanych klientów na zewnątrz??
 - Przecież zawsze nawalonych wyrzuca się z lokalu
 - Ale k**wa nie w "WARSIE"!!!


Podchmielony zięć wraca do domu.                              Spotyka w drzwiach teścia i pyta: 
- SSS? 
- SSS! SSS! 
Tłumaczenie: 
- Jest żmija? 
- Są obie! 


Dwaj Rosjanie niosą upolowanego niedźwiedzia. 
Zauważył ich Amerykanin i zaciekawiony pyta: 
- Grizli? 
- Niet! Strieliali. 
                           
 Przychodzi chłopak do spowiedzi.
- Proszę księdza uprawiałem sex oralny.
- O ciężki grzech. A z kim?
- Nie mogę księdzu powiedzieć.
- Może z Kryśką od Iksińskich?
- Nie.
- A może z Kaśką od Igrekowskich?
- Nie.
- Powiedz, bo rozgrzeszenia nie dostaniesz!
- No naprawdę nie mogę proszę księdza.
- To może z Zośką od Zetowskich?
- Nie.
- Idź, nie dam Ci rozgrzeszenia.
Wychodzi chłopak z kościoła. Czekają na niego kumple:
- I co? Dostałeś rozgrzeszenie?- 

-Nie. Ale namiarów parę mam. 


Czysty rasizm.
Idzie murzynek przez pustynię i spotyka wróżkę, która mówi:
- Jak napijesz się tej wody to staniesz się biały.
- Super
I wypił wodę.
Wraca do wioski, i idzie do ojca:
- Ojcze, ojcze jestem biały!
- Synek nie mam czasu idź do mamy.
Idzie do mamy:
- Mamo, mamo jestem biały!
- Synku nie mam czasu pogadaj z siostrą.
Idzie do siostry:
- Siostro, siostro jestem biały!
- Nie mam teraz czasu, idź sobie.
Zdenerwowany murzynek mówi:
- Ku**a pół godziny jestem biały i już mnie te czarnuchy wkur**ają!


To jest fajne:
 http://garnuszek.com/128,Tymczasem_w_publicznej_s%C5%82u%C5%BCbie_zdrowia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz