wtorek, 2 kwietnia 2019

Kto widzi w tym obrażającą nagość?

Pytam nie bez powodu, bo "obrażającą nagość" i coś tam jeszcze,  dostrzegła w tym filmiku cenzura Facebooka i z mojej osi został usunięty. Jakaś obsesja na tle nagości?  Czy może jej nigdy nie widzieli? Projekcja? A może zwykle seksum dyrdum! Zakutasy (to nie wulgarne słowo, chodzi o zakute główki) z cenzury! To tylko primaaprilisowy żarcik. Za trudne, żeby zrozumieć? 


PS. Po kilkudniowym "sprawdzaniu" okazało się, że już nie obraża. 

4 komentarze:

  1. Zakutasy. Hahaha! Fajne słowo. Pozdróweczka z Łomży!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej wiesz, co usunęli, bo ja tyle publikowałam na FB dziennie, że nie zdołałam od nich wydobyć, co zostało usunięte i dlaczego. Podobno, dla mnie było widoczne, tylko inni użytkownicy zostali tej"przyjemności" pozbawieni. To ja pozbawiłam FB "przyjemności z kilku moich stron Fb i jednego
    płodnego"konta". Mam teraz tylko jedno dla propagowania swojego bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń