poniedziałek, 18 maja 2015

JAK TU NIE LUBIĆ HANYSÓW ORAZ ICH HUMORU!

„Quo vadis” = ‚Kaj leziesz’     
„Mamma Mia” = ‚Ło pierona!’
„Dzikie żądze” = ‚Pierońsko chcica’
„Nie kłam, kochanie” = ‚Nie ciulej franco’
„Deja vu” = ‚Jo żech to już kajś widzioł’
„Mission impossible” = ‚Szwagier, to je ciynżko sprawa’
„Zapach kobiety” = ‚Jak wonio baba’
„Silent Hill” = ‚Sosnowiec’
„Batman” = ‚Chop – Luftmysza’
„Leon zawodowiec” = ‚Lyjo fachman’
„W pustyni i w puszczy” = ‚W piochu a w krzokach’
„Hobbit: niezwykła podróż” = ‚Utopek: dupno rajza’
„Tramwaj zwany pożądaniem” = ‚Rozochocona bana’
„Dobry, zły i brzydki” = ‚Tyn gryfny, tyn buc, tyn szpetny’
„Potwory i spółka” = ‚Beboki i kamraty’
„Gdzie jest Nemo” = ‚Kaj je ta ryba’
„Sala samobójców” = ‚Izba zdechloków’
„Dirty dancing” = ‚Bych cie broł’
„Wzgórza mają oczy” = ‚Hołdy majom ślypia’
„Jestem Bogiem” = ‚Jo żech je Pónboczek’
„Czas Apokalipsy” = ‚Geburstag u tyściowyj’
„Iron Man” = ‚Chop Żelazko’
„Sami swoi” = ‚Żodnych goroli’
„Głupi i głupszy” = ‚Pofyrtany i fest pofyrtany’
„Szczęki” = ‚Gybis’
„Efekt motyla” = ‚Efekt szmaterloka’
„Droga przez piekło” = ‚Raiza bez Sosnowiec’
„Uciec, ale dokąd?” = ‚Pitać, yno kaj ?’
„Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?” = ‚Skocz mi na pukel, jak mje chycisz’
„Sin City” = ‚Sosnowiec”
„Kac Vegas” = ‚Fest my sie fczor nadżistali’
„Jestem na tak” = ‚Jo je na ja’
„Szpital na peryferiach” = ‚Lazaret na zadupiu’
„Coś” = ‚Wichajster’
„Szybcy i wściekli” = ‚Gibcy i wnerwyni’
„Naga broń” = ‚Nago flinta’
„Kot w butach” = ‚Ciciuś w trepach’
„W samo południe” = ‚Gynał ło dwanosty’
„Pianista” = ‚Klawimajster’
„Chłopaki nie płaczą” = ‚Karlusy nie ślimtajom’
„Nietykalni” = ‚Ino nos niy macej’
„Psy” = ‚Fafiki’
„Wróg publiczny” = ‚Gorol’
„Człowiek, który gapił się na kozy” = ‚Chop, kery sie dziwoł na cigi’
„Hair” = ‚Kudliska’
„Człowiek z księżyca” = ‚Chop z miesiączka’

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz