czwartek, 4 marca 2021

Pomóżmy panu Gerardowi uratować życie!

 Jeszcze kilka miesięcy temu prowadziłem spokojne, uporządkowane i przewidywalne życie. Pracowałem, spędzałem czas z bliskimi i bardzo lubiłem swoją zwyczajną codzienność. Niestety, dzisiaj pozostaje już ona jedynie wspomnieniem. W bardzo krótkim czasie zmieniło się tak wiele... Dzisiaj jestem na skraju i walczę rozpaczliwie o przetrwanie. Co gorsza, sam sobie z tym nie poradzę. Stąd ta zbiórka i moja prośba o pomoc...

Pomóżmy mu w nieszczęściu. Przed chwilą uczyniłem to, choć sam niewiele mogę. Razem jest nas wielu! Pomóżmy, choćby niewielką sumą na jaką nas stać. Także udostępniajm, żeby inni mogli przeczytaći przyłączyć się. Pozdrawiam wszystkich Ludzi Dobrej Woli! 

PS. Oto link z opisem sprawy: 

https://www.siepomaga.pl/gerard-jedrzejczak?fbclid=IwAR0Mgp4bhwGUD5aT_GH0JGOptHprx5mPGvQ70DTmThKfPbYZfpXvUjXoJBA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz