poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Misza nie leniłsia!

Był taki kawał z czasów ZSRR:
Siedzą więźniowie w celi: 
- Za co tu trafiłeś? 
- Chuliganiłem, to zamknęli mnie.
Następny, na  to samo pytanie, opowiada: 
- Kradłem i przyłapali mnie, więc siedzę.
-  A ty za co? - pytają trzeciego.
- Ja za lenistwo.
- Jak to za lenistwo? 
- Tak, za lenistwo. Zdrowo popiliśmy z Miszą i w końcu zaczęliśmy opowiadać kawały polityczne i psioczyć na władze. Rano, miałem zamiar iść do KGB i podkablować go, ale strasznie bolała mnie głowa i nie poszedłem.
- No i co z tego? 
- Misza nie leniłsia, podkablował mnie pierwszy. 

A teraz na poważnie: 
Szef komisji śledczej ds. VAT Marcin Horała (PiS) w swoim projekcie raportu z prac komisji proponuje postawienie przed Trybunałem Stanu byłych premierów Donalda Tuska i Ewę Kopacz oraz byłych ministrów finansów - Jacka Rostowskiego i Mateusza Szczurka. - Donald Tusk, jako szef rządu, kierował do Sejmu projekty nowelizacji ustawy o VAT, które pod pozorem znoszenia zbędnych barier administracyjnych, rozszczelniały system podatkowy - mówi Horała.
 https://wiadomosci.onet.pl/kraj/komisja-ds-vat-marcin-horala-przedstawia-koncowy-raport-komisji/m982mq7 

No cóż: PiS nie leni się jak Misza. PO już dawno mogła pozbyć się PiS z polityki, a przynajmniej liderów. Mogło tak być po wniosku Sejmowej Komisji Śledczej ws. śmierci Barbary Blidy o postawienie panów: Kaczyńskiego i Ziobro przed Trybunałem Stanu. Także o odpowiedzialność karną innych osób z PiS.Niestety, PO okazała się wówczas zbyt laskawa. Uważali też wówczas, że "nie mają z kim przegrać". No to jest jak jest, choć wniosek pana Horały raczej między bajki można włożyć. 

PS. "Sam tego chciałeś Donaldzie - Grzegorzu Dyndało!"  http://probus.blogspot.com/2013/11/sam-tego-chciaes-donaldzie-grzegorzu.html

1 komentarz:

  1. No niby tak. Wtedy Tusk mógłby robić to co robił zawsze czyli nic.
    Dziwne rozumowanie, ale każdy ma swój rozum i nie ma się co obrażać.
    Bóg tak chciał

    OdpowiedzUsuń