piątek, 9 sierpnia 2019

Licealistka o rządach PiS

MŁODE POLKI I MŁODZI POLACY! WEŹCIE TO POD UWAGĘ! OD WAS ZALEŻY I DO WAS NALEŻY PRZYSZŁOŚĆ POLSKI! PS. "Oni pójdą na wybory. A Ty?" https://probus.blogspot.com/2019/04/oni-pojda-na-wybory-ty.html

PS. Skopiowane z netu. Autor nieznany: 
Wyciekł tajny protokół z nocnej narady przy Nowogrodzkiej. O to jego skrócona wersja.
Kaczyński: 
-Marek. Nie ma rady . Musisz złożyć dymisję .

Kuchciński: 
- A dlaczego ja? Jak Szyszko wziął kopertę od córki leśniczego, nie podał w oświadczeniu majątkowym ,,stodoły " za pół bańki to nic mu nie zrobiliście.
Szyszko: 
- A dlaczego mieli mi coś zrobić. Jak Maciarewicz przeputinował , przepraszam , jak przeputał miliony na komisję smoleńską , jak wydał 2 mld złotych na jakieś WOT to coś mu się stało ?

Macierewicz: 
- a dlaczego miało mi się coś stać jak Szydło przepieprzyła wszystkie wybory w Europarlamencie, poprzyznawała dziesiątki tysięcy zł. dla kolesiów i sobie, które mieli zwrócić na Caritas, a i tak nie zwrócili to jej coś zrobiliście?
Szydło: 
- A co ja takiego zrobiłam. A Morawiecki jak zakombinował z ziemią pod Wrocławiem i inne takie rzeczy,ze strach się bać to co, notorycznie kłamał i kłamie i włos z głowy mu nie spadł.
Morawiecki: 
- A dalej Wy mi tu ode mnie. A Prezes i jego dwie wieże ? A miliony na ochronę osobistą ?
Zapadła śmiertelna cisza. Po 3 minutach 
Kaczyński:
- Dobra . jedziemy starym tekstem, który zawsze zadziałał. Szydło dajesz.
Szydło: 
-Polska przez ostatnie 8 lat....

3 komentarze: